accessorizing

Olen ostanut/saanut suurimman osan tyttöjen vaatteista käytettynä. Minulle tyttöjen pukemisessa tärkeintä on ollut käytännöllisyys ja mukavuus. He joutuvat elämänsä aikana kärsimään epämukavista vaatteista ulkonäön vuoksi varmasti vielä monta kertaa. Olen myöskin melko varma, että muutaman vuoden kuluttua saamme maksaa pitkän pennin vaatteista ja aatteista, kun merkkiuskollisuus alkaa iskostua lastenkin päähän.

Tyttöjen koko on nyt 68 ja vielä ei ole kiirettä vaihtaa isompaan. Olen nyt kuitenkin ostellut huomaamattani uusia vaatteita kokoa 74 sieltä ja täältä. Aiemmin en ole jaksanut tai viitsinyt poiketa kaupaan vaikka jotain kivaa olisin nähnytkin. Olen myös ehkä saanut vaikutteita lukemistani julkkisjuorupalstoista ja niissä seikkailevista julkkisvauvoista. Minusta vauvojen pukeminen tuntui aiemmin vähän samalta, kuin pienten koirien pukeminen silleentosisöpösti (esim. Paris Hiltonin piskit.) Nyt on jostain kummasta tullut tarve ostaa tytöille sitten kuitenkin niitä nättejä vaatteita. Tosin edelleen yritän pitää kiinni siitä mukavuusaspektista.

Kun tähän mennessä tytöt on viihtyneet velour-housuissa, niin nyt on kevääksi luvassa värikkäitä tunikoita ja hauskoja sukkahousuja. Yhtäkään vaaleanpunaista vaatetta en ole ostanut. Violetti tuntuu puhuttelevan minua juuri tällä hetkellä.

PS. Tytöt alkaa olla kuosissa, minä olen vuorostani sairas. Onneksi mies on terve ja kantaa vastuun enemmän ja vähemmän kaikesta.

PPS. Piti pistää tähän kivasti kuviakin mutta jostain syystä en saa lisättyä kuvia tähän wordpressiin. Meni hermot. Yritän joskus toinen kerta uudelleen – nyt heräsi tytöt vaatimaan huomiota. Moi!

3 vastausta artikkeliin: accessorizing

  1. Jenni kirjoitti:

    Vaaleanpunaisesta hattarasta moi🙂 tuttuja ajatuksia – meillä on käytännölliset vaatteet pop. velouria ja bodyja pääasiassa. mutta mä odotan sitä että neidit kasvaa ja samoin vaatevalikoima🙂

  2. Mimmi kirjoitti:

    Moi moi! Mä odotan kevättä. Nyt talvella on pakko olla käytännöllinen kaikin tavoin. Kaksi ipanaa on saatava talvitamineisiin vauhdilla ja siinä ei oikein mekot sovi kuvaan🙂

  3. Mimmi kirjoitti:

    Piti kaivaa vanha miniläppäri esiin ja kokeilla, onnistuuko kuvan lisääminen tällä. Onnistui. Tarkoittaa sitä, että minä ja Jobsin McBookPro ei olla kavereita. Olishan se vähän liikaa ollutkin, että tällainen humanistihörhö olis tuollaista hippikonetta osannut käyttää.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s