luksusta

Mies vei tytöt katsomaan isoäitiään vanhainkotiin. Luistin vierailusta jollain verukkeella, kun ei se dementikko edes tiedä kuka mä olen.

En kuulkaa muista koska mä olen ollut yksin kotona. Pyörin olohuoneessa enkä tiennyt mitä tekisin. Kauhee suorituspaine, kun olis pitänyt nukkua, lukea kirjaa, syödä ja katsoa telkkaria samaan aikaan. Päädyin sohvalle ja pelasin ipadilla angry birdsia, luin kirjaa ja pidin silmiä kiinni. Ja kuuntelin hiljaisuutta.

Illalla kävin vielä puolentoista tunnin spinningissä ja tulin kotiin valmiiseen ruokapöytään. Näitä lisää!

4 vastausta artikkeliin: luksusta

  1. Satu kirjoitti:

    Luksusta tosiaankin! Ja ihanaa että sun ”pitää tehdä” listasta ei löytynyt mitään tylsää aktiviteettiä kuten siivousta tai pyykinpesua.🙂 Noin sen pitää mennäkin!

  2. Mimmi kirjoitti:

    Haa. Juuri oltiin syömässä hienosti (=kalliisti) miehen kanssa ja tulin sanoneeksi, että mua ei kiinnosta tehdä kotitöitä ollessani lasten kanssa kotona. Enkä edes ota siitä kovin pahasti stressiä.

    Oli kuulemma ihan ookoo. Olen selkeesti nainut oikean miehen🙂

  3. Mimmi kirjoitti:

    Kiitos! Olipas positiivista luettavaa (taas kerran) kaksostutkimuksien saralla. Tyttöjen pitää siis perustaa perheyritys, niin saavat hyödynnettyä kaksosuuttaan vielä koulunkin jälkeen🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s