annas kun esittäydyn

Moi. Mutsi kutsuu mua täällä Myyksi. Olen tänään kunnostautunut. Leikkipuistosta lähdettäessä viskoin toisen reima-hanskani jorpakkoon eikä mutsi huomannut sitä. Meidän piti mennä kenkäkauppaan ostamaan uudet popot, kun siellä oli 2 yhden hinnalla tarjous. Jouduttiin kuitenkin palaamaan ostarilta takaisin sen hanskan vuoksi, kun mutsin mielestä se oli jotenkin tärkeä. Mua otti päähän ja ryhdyin kirkumaan. Tein sitä sitten koko matkan kotiinkin, pari kilsaa siinä kai meni. Samalla viskoin hanskaa tielle minkä kerkisin. Kotona ajattelin rauhoittua hetkeksi mutta kun näin ruokalautasen, ryhdyin taas huutamaan. Mutsi vaihtoi vaipan sekunnissa ja viskaisi mut nukkumaan ilman lounasta. Nukahdin saman tien, huutaminen on kovaa hommaa.

Moi, mutsi kutsuu mua täällä Aurinkoiseksi. Aurinko on tänään paistanut, mua tosin on enemmänkin vaan ketuttanut. Ensin sisko kävi huutamaan ja mun piti siinä tietty kompata sitä, jotta en jää huomiotta. Huudettiin kilpaa koko matka ostarilta kotiin. Lounas oli outo, kun sisko ei ollut syömässä mun kanssa. Mutsi söi siskon ruoat. Näytti vähän väsyneeltä siinä muovilusikalla lihaperunalaatikkoa sivakoidessaan. Menin nukkumaan heti lounaan jälkeen mut herätessä piti vähän raivota vielä. Lähdettiin siis kato taas ulos ja mun piti taas laittaa typerät hanskat ja myssy päähän.

Viikonloppuna me oltiin molemmat vatsataudissa, mutsi ja faijakin oli. Ei olla kumpikaan syöty kunnolla viikkoon. Äiti roikkuu joka päivä netissä jollain ”avoimet työpaikat”-sivulla. Me ollaan saatu katsoa tavallista enemmän telkkaria.

Yksi vastaus artikkeliin: annas kun esittäydyn

  1. Jep jep. Ei ole helppoa mutta tälle saa varmaan hymyillä!!!🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

